trešdiena, 2012. gada 11. aprīlis

Voiceks. Pamazām, palēnām. Tu esi labs cilvēks.


Palaimējās tikt uz izrādes Voiceks ģenerālmēģinājumu 9.aprīlī. Ja pavisam godīgi, tad nekādas palaimēšanās jau tur nebija, bija mērķtiecīga vēlme noskatīties. Un nevienu brīdi nenožēloju.

Sanāca salikt kopā puzles gabaliņus. Šeit runa par PR gan teātra, gan arī pašu aktieru (Kaspars Dumburs, Artuss Kaimiņš, Toms Liepājnieks u.c. no tā sauktās apvienības KAPELMEISTARS GROUP) izpildījumā jau labu laiku pirms izrādes. 

Un pirms izrādes, zinot apmēram, par ko ir stāsts, nekādā veidā nevarēju sasaistīt kopā to ar šāda veida mūziku
Bet izrādē viss smuki salikās pa plauktiņiem.

Kopumā par to, kādu iespaidu uz mani tas viss atstāja... Vienā brīdī pat bija tā, ka prasījās pēc viskija glāzes. Un jā, šajās izrādēs skatītāju rindās noteikti būs cilvēki, kas ies ārā no zāles (kā bija arī ģenerālmēģinājumā). Tiešām, izrāde ne katram. Bet man bija tieši laikā. 
Vienkāršas lietas, viss tas kā mēs (vismaz es) ikdienā dzīvojam, parādītas gudri un ar pēcgaršu. 

Aktieru izvēle katrai lomai vienkārši perfekta un, pat ļoti atbilstoša bijušām un pieredzētām situācijām, zinot dažus no aktieriem personīgi. Trāpīgāk, manuprāt, nebija iespējams. Skatījos kā uz sevi no malas - kaut kāda pēcsajūta sēž iekšā vēl joprojām. Un viegls smīns par to, cik ļoti tas viss uz skatuves neatšķīrās no reālās dzīves. Hopsasaa, hopsasaa. Alkohols, sekss un visatļautība. Tieši tā, kā ir, kad mēs netēlojam.
Foto: Gunārs Janaitis
Un tas galvenais jautājums, kas paliek neatbildēts - tad tas kā tagad ir, tas ir labi vai slikti? Viena sajūta ir tā, ka jābeidz trakot, bet tajā pašā brīdī - F*CK you! Tā es dzīvoju un tā man patīk. Un šobrīd to varu atļauties. Varbūt.
Arī es visu laiku skrienu pa pasauli. Kaut kad jau būs jāpiebremzē, bet vai tagad?

Un, ja man tagad būtu cepure, noņemtu to Artusa Kaimiņa priekšā. Perfekti! Ziedi un aplausi!

Latvijas Nacionālais teātris
VOICEKS
Georgs Bīhners
Režisors, scenogrāfs, kostīmu mākslinieks: Kirils SEREBREŅŅIKOVS
Režisora asistents: Iļja ŠAGALOVS
Muzikālais noformējums: Jēkabs NĪMANIS
Gaismu mākslinieks: Igors KAPUSTINS
Tulkotājs: Ingus LINIŅŠ
Skatuves mašīnisti: Kaspars KŪRIŅŠ, Māris JAUNZEMS
Producente: Ilona MATVEJEVA
Pirmizrāde: 10.04.2012. Izrādes ilgums: 1h 45mi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru