ceturtdiena, 2015. gada 29. oktobris

Tie ir kuģi?

Vakar vakarā, un gandrīz arī naktī, bija fantastiski skaisti! 

Kad biju jau iekāpusi savās vilnas zeķēs, uzvilkusi padilušās treniņbikses, pagatavojusi pusotra litra lielu tējas krūzi un iegrimusi žurnāla lasīšanā par, ko gan citu, ja ne mīlestību un diētām, man piezvana Linda un saka, lai esmu gatavībā braukt uz jūru. 

Nopietni? Ārā ir auksts. Bet tā jau nebūšu es, ja nepiekritīšu. Vēl nezinu, vai tā ir mana labā vai sliktā īpašība, bet pagaidām dzīvot netraucē. 

Nācās atrast savu ziemas jaku, ietīties šallē līdz acīm un cerēt, ka nebūs traki vējains. 
Pa ceļam, protams, upeņu balzāmiņš - lai silda. 

Maksas stāvvietu pie pludmales ignorējam. Ja nu kāds ko prasīs, atbildēsim, ka sargs bija aizmidzis un nevarējām pamodināt, lai godīgi samaksātu, haha. Es gan varētu derēt, ka tā tiešām arī bija un viņam pilnīgi neienteresēja, vai kāds tur brauc. 

Atnācām, mjau! (jā, jā, inside joke, bet vajadzēja)
Un tāaaads miers un klusums, absolūts bezvējš, daudz, daudz zvaigžņu un milzīgs pilnmēness. 
Varētu pibilst kaut ko par romantiku, bet tas jau būtu pārāk salkani priekš manis, ha. Labāk teiksim, ka tas bija pilnīgs miers četratā. Lai gan mierīgi mēs nebijām - tā sajūta vienkārši tāda. 

Šobrīd nedēļas labāko ideju topā (man gan tāda nemaz nav :D) šis vakara izbrauciens man ir pirmajā vietā. 

Paldies, jūs esat forši! 

Un Rīga no otra Daugavas krasta arī smuka. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru